Episode #1188 2014.01.19 - I think that you like this

ダウンタウンのガキの使いやあらへんで!!
A Japanese variety show hosted by the popular Japanese owarai duo, Downtown
32 posts Page 1 of 3
The competition that members expect each other's favorite item.
みんなの事を1番理解しているのは俺だ!
どうせお前こんなん好きなんやろ!?選手権~!!
https://mega.nz/#!OctmEbyT
Image
Gaki_140119_#1188_I think that you like this.zip
Image
ありがとうございます!この見るのを期待しています。 :)
Thank you! I look forward to watching.

When I read the summary with my limited Japanese I felt this could be good one, it's always fun when they try and rate their knowledge of each other. The episode where they had to figure out what Matsumoto would like for example. :rofl:
Gaki staff seemed really like Simple Plan,they used their songs a lot.
Thanks for the video,I really need something to cheer me up.
Thank you! :) I understand very little, but still, it was a good one.
Thanks for the upload in that amazing quality.
I really enjoyed this episode :D
Kinda surprised at how much Hosei failed this episode. I honestly thought his fashion sense wasn't that bad. Still, nice to see the five of them having fun. :D
Tanaka loves pink things XD~ How I love his sense, it looks soft and warm :inlove:
wow, I enjoyed this very much, thank you for sharing :)
Awesome episode, I wish this was longer !
Title is 'I am the one who understands everyone the best! At any rate, you like this item, right?! Championship'

The interactions between all the gaki cast :D

Was that Suga at the end? :D
I know right?? :rofl: :rofl: :rofl: Suga looks so friggin old!! :rofl: :rofl: :rofl: It was a great episode. Hope to some day watch it with subs
They should have made it longer with a few parts, not like the boring trials or janken competitions. After watching a 6 hours long batsu, the regular show seems so short and undeveloped haha
I would like to see it in two parts.
1st part: looking for clothes in shops
2nd part: Giving them to the members
andylau-fr wrote:
I would like to see it in two parts.
1st part: looking for clothes in shops
2nd part: Giving them to the members


Oh yeah, that'd be good! I was curious what they were saying about each other there, it seemed like they cut a lot out. Of course without a translation I don't know what they're saying anyway but I bet it was funny and maybe someday someone can translate if it became a series. :nod:
Perhaps they can do it with other items like films they think they would like etc. :lol:

Anyway this was a great episode, poor Hosei-kun xD Tanaka was so sweet to not want to hurt his feelings :) His reactions to the choice of panties was funny too.
What did they put on Hosei's chair in the end there?
32 posts Page 1 of 3

Who is online

In total there are 347 users online :: 1 registered, 0 hidden and 346 guests (based on users active over the past 30 minutes)
Most users ever online was 11731 on 19.11.2019, 00:56

Users browsing this forum: shikanato and 346 guests
leonie.lewis@boerse.site jairo.house@boerse.site kash.friedrich@boerse.site vera.moody@boerse.site payton.nolan@boerse.site draven.carr@boerse.site everly.bergmann@boerse.site madeline.walter@boerse.site melina.lucero@boerse.site kellan.flowers@boerse.site hugh.may@hochschule.tech waylon.escobar@hochschule.tech sven.weiss@hochschule.tech leia.joyce@hochschule.tech keagan.wiggins@hochschule.tech kaya.benson@hochschule.tech claudia.mays@hochschule.tech alana.herrmann@hochschule.tech rowen.meyer@hochschule.tech dominique.sparks@hochschule.tech alvin.case@elisabeth-krankenhaus.site blakely.norton@elisabeth-krankenhaus.site cash.ellis@elisabeth-krankenhaus.site erica.osborne@elisabeth-krankenhaus.site claudia.deleon@elisabeth-krankenhaus.site wilson.stuart@elisabeth-krankenhaus.site uriel.arias@elisabeth-krankenhaus.site benjamin.sosa@elisabeth-krankenhaus.site anton.acosta@elisabeth-krankenhaus.site rocco.ball@elisabeth-krankenhaus.site